Finns det bra fälttävlansbanor i skåne??

TheHunted

Trådstartare
Har en Maxad D ponny som älskar att hoppa ute. Jag tänkte testa fälttväland med henne och se hur det går.

Har någon några bra förslag på bra banor i skåne hälst nära Simrishamn inget måste men skulle vara bra, Hörde att det skulle finnas någon i sjöbo, stämmer det??

Skriv gärna:

Vart banan ligger, kontaktperson, klasser och priser...

Skulle vara så jätte tacksam!!!

MvH//TheHunted1

Sv: Finns det bra fälttävlansbanor i skåne??

Du får kolla runt lite på klubbarnas hemsidor.
Torn har en ok bana att börja med tycker jag.

Det finns en bra bana uppe i kristanstad.
mer ingo om den finna på gardsrf.com

torns, som nämns ovan, hemsideadressen är www.torns.org
Har själv aldrig testat deras terrängbana.. men bild på alltihopa, hinder o anläggning, tävlingsdatum o tider för träningstillfällen m.m. finns på hemsidan.

TheHunted1 skrev:
Har en Maxad D ponny som älskar att hoppa ute. Jag tänkte testa fälttväland med henne och se hur det går.

Har någon några bra förslag på bra banor i skåne hälst nära Simrishamn inget måste men skulle vara bra,
MvH//TheHunted1

Närmare än Gärds hittar du nog ingen. Gärds har från Debutantponny till *** och är "alltid" öppen dvs det ligger på ett gammalt övningsområde som inte används till annat. De flesta hindren kan hoppas på träning.

Titta på hemsidan som någon skrev...

Liknande trådar

L
Hoppning Hej Jag har haft lite problem med min häst det senaste. Jag kan ge lite bakgrund om honom. Han är en pigg häst, som älskar att hoppa...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: landkid
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 807
Senast: zoowie
·
F
Fälttävlan Hejsan! Jag och min B-ponny ska börja träna/tävla fälttävlan i sommar och har några frågor som jag hoppas ni kan svara på :) 1...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: LALASKET
·
Fälttävlan Hejsan. Jag har jätte fin häst som är nätt i typen, 164 cm/mkh Hon är pigg och älskar att hoppa (både på bana o i terräng). Går bra i...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka