Finns de något gott i kylen?

C

Chebban98

Haha måste bara visa denna bilden jag tog på min kisse :rofl:

18740527.jpg

Eller är de en protest: "matte jag vill ha nåt som är gooodare än torrfodret, har ni inget i kylen till mej?" :rofl:

Sv: Finns de något gott i kylen?

Hihi, det ser ju precis ut som vår Spider! Vår ena kattunge (på snart 5mån). Dock är det inte han här hos oss som hänger vid kylskåpsdörren utan hans helbror... Han är ett riktigt matvrak och beter sig som en hund (som tar varje tillfälle i akt att få något att äta och vill smaka på allt och äter det mesta han får smaka på) *fniss*.

Kan ju visa bild på dom så får du se Spider som är lik din (i sin teckning iaf):
http://img.photobucket.com/albums/v410/miak/katterna/DSCF3348.jpg

Joo han va ju lik!! Hehe söta katter du hade!

haha, joo min kisse är också sån, hon ääälskar majs och varje gång det är tacos SKA hon smaka på ett par majskorn. haha :rofl:

Andra katten är galen i gurka :eek: trodde först det var typ vätskebrist, men hon har vatten hela tiden så klart och dricker lagom. Så jag antar att hon gillar de :)

Dem är för goa dem små liven :)

Hehe, sött!

En kattunge jag tog hand om råkade bli instängd i kylskåpet för att han hela tiden skulle gå in där, som tur var upptäckte jag att han var saknad efter 10 min.

Haha, ja det är roligt när de har sina egenskaper och personligheter. :D

Jag är helsåld efter att ha varit kattägare i bara 4veckor... Har äntligen blivit kattägare nu när vi flyttat till hus ute på landet och sambon gick med på att ha katter nu. :)

Här är en till bild på dom (liggandes hos husse i soffan):
http://img.photobucket.com/albums/v410/miak/katterna/DSCF3360.jpg

åhh:love:den gråa kattern ser ut som en katt vi hade.

Ser ut som om han mycket koncentrerat läser innehållsförteckningen på juicen...

"Hmm, lite väl mycket tillsatser för min smak..."

Heulwen: ojdå, de va ju tur att du kom ihåg honom!! och inte glömde honom där.

Ser ut som om han mycket koncentrerat läser innehållsförteckningen på juicen...

"Hmm, lite väl mycket tillsatser för min smak..."

hahahah, den va bra :rofl: söt är hon iaf :love:

Tack alla för kommentarerna :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 363
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur