JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fina framgångar för Helena Persson i Göteborg
Moderator
Hästnyheter
Fyrspannstävlingen i Göteborg började under fredagen med dressyren. Fina insatser av svenskarna, men bara Fredrik Persson är kvar bland...
Hästnyheter
Landslagsryttaren Helena Persson har siktet mot EM i Göteborg. Hennes topphäst Bonzai H är trots sina 17 år mer tävlingssugen än...
Hästnyheter
Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut det svenska EM-laget i hoppning. Malin Baryard Johnsson, Peder Fredricson, Douglas...
Hästnyheter
Helena Person inleder utomhussäsongen i belgiska Lanaken, och det har börjat bra med Bonzai H. Genomgående felfria rundor och en...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 339
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 732
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 390
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker hästen ser mer ut som en hopphäst. Lågställd med lång rygg. Hon ser överbyggd ut men jag har inte sett hennes exteriör...
fio
Igår kl 23:51
Svar: 258
Visningar: 13 551
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
Igår kl 23:30
Svar: 13
Visningar: 866
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Mirre har travat idag. På töm. Han var väldigt förvånad och glad. Det svåra är att han egentligen bara ska trava rakt fram men då får...
Amanda_F
Igår kl 23:17
Svar: 767
Visningar: 58 242
Vård