Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde gå att se nu.Ok får ändra. Har så dålig koll på sånt..
Nu har jag smygit runt här på dressyrforumet i tystnad ett tag, men nu har jag tagit mod till mig att lägga ut filmer på oss. Vi har nästan enbart tävlat hoppning fram tills för några månader sedan då jag av olika anledningar valde att sadla om till dressyr.
Detta är från gårdagens tävlingsstarter. Varken känslan eller resultatet var på topp. Hon kändes missnöjd med något och spände till och blev ostadig i formen och jag blev passiv och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Vi får helt enkelt träna mer till nästa gång
Vilken fin häst du har! Henne gillade jag direkt Ser ut att ha en fin inställning. När hon blir lugnare i munnen kommer hon bära sig bättre och ni kommer bli riktigt vassa på banan "Man blir aldrig fullärd" som någon gammal dressyrryttare sade.
Nu har jag smygit runt här på dressyrforumet i tystnad ett tag, men nu har jag tagit mod till mig att lägga ut filmer på oss. Vi har nästan enbart tävlat hoppning fram tills för några månader sedan då jag av olika anledningar valde att sadla om till dressyr.
Detta är från gårdagens tävlingsstarter. Varken känslan eller resultatet var på topp. Hon kändes missnöjd med något och spände till och blev ostadig i formen och jag blev passiv och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Vi får helt enkelt träna mer till nästa gång
Då såg jag inlägget din tränare skrev på FB om att du köpt. Grattis! Verkar vara en trygg kille varför sålde hon?Ingen ridfilm, men vacker dressyrhäst iaf! Fina Kapten, man måste ju få skryta lite över sin nya häst använts som hopphäst i Litauen och är dåligt musklad just nu, men med lite träning så kanske jag till och med vågar ut på tävlingsbanan i framtiden!
https://www.instagram.com/p/BXDW3fwn0A8/
Tack! Planen var att rida till och utbilda honom och sedan sälja nästa sommar, men nu har hon fått nytt jobb som kommer göra att hon blir borta varannan vecka. Så då passade hon på att sälja till mig Jaa han är väldigt vänlig och trevlig, men lite strykskygg och lätt i baken. Dom har väl kanske inte varit helt snälla mot honom i Litauen. Men det lugnar sig nog med tidenDå såg jag inlägget din tränare skrev på FB om att du köpt. Grattis! Verkar vara en trygg kille varför sålde hon?
+ @DressageNerd och @Novali01@Olympus Så härlig häst och du rider trevligt! Förstår kanske inte riktigt varför du valde att starta MsvCn? Det saknas lösgjordhet och bärighet för att du ska få till de samlande rörelserna (skolorna, bakdelsvändningarna, enkla bytena). Men när ni har den bärigheten kommer ni briljera på banan! Riktigt kul att se en hoppryttare rida så väl!
Film från gårdagens träning där vi red igenom Lb2. Sakta men säkert börjar vi bli tävlingsklara... Tyvärr lite bonusmaterial i skritten  men det växer han väl ifrån....
Han ser en öppen dörr bakom sargen, den är både läskig och lockande att gå ut genom vilket ger honom en mental härdsmältaSlyngelfasoner! Han tycker att han är skittuff
Men himla fin resterande
Film från gårdagens träning där vi red igenom Lb2. Sakta men säkert börjar vi bli tävlingsklara... Tyvärr lite bonusmaterial i skritten  men det växer han väl ifrån....
Skitfin häst och verkligen fin ridning.Film från gårdagens träning där vi red igenom Lb2. Sakta men säkert börjar vi bli tävlingsklara... Tyvärr lite bonusmaterial i skritten  men det växer han väl ifrån....