Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan är hon heller inte sådan som faller på plats bara man tänker mer framåt när hon blir ostadig eller spänd - om man bara ber om mer framåt då så fortsätter hon vara minst lika spänd och över handen, bara i högre hastighet. Men jag jobbar med det, vet att jag pillar mer än jag borde och behöver.
Vilken trevlig liten ponny Jag minns inte riktigt men visst är han ung va? Med tanke på vad du skrivit innan så låter det som att ni haft problem med bjudningen i traven? Det ser lite klistrigt ut, men jag tycker du lyckas få det att se mjukt och fint ut ändå!
Vilken skillnad sen jag såg er sist!! Hon ser mycket stadigare ut i formen - mer ärlig till bettet! Dina händer ser dessutom ut att vara stadigare och bättre placerade i övergångarna! Jätte roligt att se, för det var ändå inte så länge sedan jag såg film på er
Mitt öga kanske blir lurat, men det ser ut som att du spänner insidan av låren och att knäna och underskänkeln därför dras upp? Tänk på att du inte behöver ligga an med underskänkeln hela tiden, den kan hänga fritt längs sidan och du behöver bara lägga till den när du vill korrigera något, men framåt går hon ändå, även om du inte lägger an dem hela tiden...
Men, det går verkligen framåt och framåt för er hela tiden, du måste vara jätte stolt?! Det borde du iaf vara
*kl
En till film från mig, dock en annan häst, programridning på ridskolan.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151741412943042&l=2482137666571424556
Kommentarer och så är med i klippet.