Filmtråd - Dressyrridning med islandshäst

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Mio min Mio

Nu har jag letat runt bland trådarna både i detta forum och i dressyrforumet. Men jag har inte hittat en ändra dressyrfilm med islandshäst. Snälla ni som har någon filmsnutt, lägg upp den och skriv gärna någon rad om hästen.
Jag skulle väldigt gärna få se filmer på hur ni rider dressyr med era islandshästar. Det finns så många fördomar mot att islandshästryttare inte rider dressyr så nu hoppas jag på att ni kan bevisa att det är fel - att vi visst rider dressyr och att våra hästar går i fin form :rofl:
Men, inga rena gångartsfilmer i denna tråd, för det finns det många andra trådar om.
Hoppas att tråden får ligga här eftersom det är just islandshästar jag hoppas få se filmer på.
Om det nu finns någon tråd som jag har missat, som har filmer om just detta så säg gärna i vilket forum och vilken rubrik den har.

Sv: Filmtråd - Dressyrridning med islandshäst

Om du tittar i gångartstråden så finns där ju en hel del fina bilder på hästar som arbetar rätt.

Sv: Filmtråd - Dressyrridning med islandshäst

Det finns gott om trådar att posta filmer i och vill du/någon diskutera dressyrridning utifrån en viss film funkar det säkert i de flesta fall, däremot passar efterlysningar som denna bäst hemma på annonsforumet bland andra efterlysningar.

Lobelia-Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 517
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka