I

Irma_western

sätt gärna in lite filmer på er när ni tävlar i fält tävlan:idea:

Sv: filmer

Jag har faktist en liten dåligt filmad (mobiltelefon) snutt från Torn förra året. Men jag har ingen aning om hur vart eller hur man gör för att lägga ut den på nätet.:confused: Ibland känns det som man börjar bli gammal:o

Sv: filmer

hej ,jag har en hel del filmer från träningar har aldirg tävlar skulle kuna skikca dom via msn åt minstånde om ingen lär mig hur man lägger ut dom. Sen någon som någon gång tävlat på Baståsen i surahammer.+Undar om man lätt blir bortlottad från tävlingar?:bump:

Liknande trådar

Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: MJLee
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka