Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I juli var jag på en lokal tävling, som jag vann. Dock hade klubben haft strul med beställning av rosetter och plaketter så de skulle skicka dom hem till alla placerade så fort de fått dom. Det var alltså i juli, jag har inte fått nåt än?!
Har mailat tävlingssektionen(hittar inget nr till dom), även mailat själva klubben och bett dem vidarebefordra till tävlingssektioen, även frågat om tel nr. Får inget svar! Känns lite mesigt att hålla på och tjata om en lite rosett och plakett, men jag har aldrig vunnit förrut så det känns lite speciellt Några råd vad man kan göra? Hänt nån annan?
Ring klubben. Tävlingssektionen har säkert inget eget telenummer. Klart du ska ha din rosett. Det är ju precis som du säger. Den första blågula är speciell...
Hör av dig till klubben igen, händer det inget kanske man kan vända sig till distriktet eller nåt? Visst, det handlar kanske inte om "så mycket" egentligen, men rätt ska vara rätt
Ekonomi & Juridik
Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga?
I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
Hästnyheter Det här har jag funderat på, finns det något smidigt sätt för oss som inte är med i TDB?
Jag har en unghäst som inte är aktuell för SvRF...
Trädgård & Växter Vi har också det tältet och det har stått i typ 5-6 år nu utan minsta problem. Bor i norra västerbottens inland med mycket snö och kalla...