M

Mysticaa

Ni som ger era hästar Fibergi. Vad ger ni mer??
Vad kostar en säck bas?? kommer inte ihåg va de kosta när ja gav ponnyn.. :confused: Tacksam för svar :)

Sv: Fibergi

Mina hästar får än så länge bara fibergi, med ett bra hö står det ju att det inte ska behövas något mer. Ska skicka iväg mitt hö på analys och se om de klarar sig på bara fibergin. Jag köper min fibergi på en kvarn och där kostar bas 175 kr.

MVH Sanna

Min pålle får förutom fibergi bas hö, mineraler samt en dutt foderkalk + lite betfor för att lura i honom mineralerna.

Jag betalar runt 150:- för en säck fibergi bas (kommer inte ihåg exakt)... Tycker att det är ett bra pris iallafall!:)

Jag betalar 159 kr för Fibergi bas på Eko. Förutom det så får dom havre och korn.

gav för ca 1 vecka sen 194kr för elit, ger elit, havre och proteinpellet (från finland).

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
999
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
576
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 464
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar