JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
FHS möter kritik mot underlag med fakta
Moderator
Hästnyheter
I samband med Falsterbo Horse Show mötte polisen i år oväntat mycket droger i Falsterbo - främst handlade det om kokain. "Det är inte...
Hästnyheter
Vill du ta dig en sväng över Falsterbo Horse Shows område, dessutom i full fart? Häng med huntingvinnaren. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Årets Falsterbo Horse Show har fått sin första vinnare. Kajsa Björe, som tävlar dubbelt upp i Falsterbo, segrade i Amatörtourens första...
Hästnyheter
Falsterbo Horse Show börjar som bekant på lördag. Många tusen besökare väntas som vanligt komma för att njuta av tävlingarna och...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Tänk att bo med sådana här marker att promenera runt på :love: Nu har vi gått en långpromenad med vännens två salukis, Lilys halvsyster...
Red_Chili
5 minuter sedan
Svar: 474
Visningar: 26 933
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur I går kväll lammade tacka nr 3 även hon 3 stycken lamm. Allt gick bra och hon tog fint hand om alla. Men började svajja även här efter...
Ajda
13 minuter sedan
Svar: 1 080
Visningar: 220 268
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Det är få saker som är så enerverande som en honkatt som är in lööv :rofl:
Jag ringde till vet med en vrålande Isis i bakgrunden...
athena_arabians
22 minuter sedan
Svar: 1 015
Visningar: 52 207
Katt
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg så sant, men oddsen för stabilitet kan bättras på rejält om man väljer rätt individer att avla på tex.
Mearas
17 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Ja jag förstår verkligen att det är en svår fråga. Just för alla som köpt i god tro.
Blyger
18 minuter sedan
Inkar
Hästvård Vad jag förstått det som så måste hästen som kommer i kontakt med hästen med inken ha genetisk risk att få inkar plus att den även måste...
Grazing
25 minuter sedan
Svar: 28
Visningar: 2 840
Vård