JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Kanadensiske San Pail tog igår kväll femte raka segern när han vann ett snabblopp i Mohawk och han befäster sin position som Kanadas bäste travare.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Sagohästen A Fair Day jagar sin femte raka seger när han på nytt är favorit i Gulddivisionen på Jägersro. Kalmartravets stolthet har...
Hästnyheter
Det blev andra raka Grand Prix-segern för Stephanie Holmén när hon med Flip's Little Sparrow vann SAAB Grand Prix och 55 000 kronor vid...
Hästnyheter
"Han går bättre ju svårare klass det är", säger Johan Lundgren om Duty Free. Ekipaget har nyligen debuterat i Intermédiaire I, och under...
Hästnyheter
För en månad sedan vann hon en stor Grand Prix i Polen. På lördagen, vid elittävlingen Flyinge Indoor, var det dags igen...
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Nästa försäkringsperiod börjar 1/6 så det är därför jag håller på att fundera nu. Frej fyller 8 i år så han kan ju säkert ha en cirka 6...
Takire
2 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 121
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
3 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 288
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
14 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 469
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
29 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 829
Grenar
Övervakningskamera
Anläggning ovanstående ska man tydligen kunna ställa in via AI så den inte reagerar på det som normalt rör sig på tomten. Typ vår egen bil...
lizzie
Idag kl 10:53