JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felfri FHS-start för 46 stycken 5-åringar
Moderator
Hästnyheter
Den stora kullen med 5-åringar bjöd på många fina språng i den första semifinalen i Folksam Open i Falsterbo. 39 av de över 100 till...
Hästnyheter
Många försökte, få nådde hela vägen fram. Nu är semifinalerna hoppade och det är klart vilka 5- och 6-åriga hästar som gör upp om...
Hästnyheter
Nu tar ännu yngre hästar snart sina första steg på dressyrbanan på Falsterbo Horse Show. Tolv stycken kommer att få starta Folksam Open...
Hästnyheter
Tolv 7-åringar är finalklara och vinnare i dagens semifinal var Vattle AB:s Decurio med Niklas Arvidsson i sadeln. För Niklas blev det...
Silverduk
Övr. Hund Jag har den största jag kunde hitta till min Superb (fast hade annan bil när jag köpte den). Har aldrig tyckt att den är för stor...
toughcookie
Alldeles nyss
Svar: 10
Visningar: 189
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Nja inte till bikejoring men kanske gårdshund. Dock långt ifrån TS dröm om en smal vinthund 😅
De flesta mastiff/moloss-raserna har det...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:28
Svar: 22
Visningar: 816
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vissa domare är dock sjukt snabba! Har varit med om att jag trott jag har gått om tid och så har domaren dömt över 30 hundar på en ynka...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:20
Svar: 937
Visningar: 53 087
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Skogsmulle för mig inkluderar inte dom egenskaper som en bra uterittshäst behöver besitta enligt mig själv. Den behöver vara modig...
Velig
2 minuter sedan
Uppdateringstråd #2
Gnägg Jag har satt såna vinkeljärn i botten för att hålla fast nedersta pallkragen, sedan en planka inuti på alla sidor för att hålla ihop...
Emuliiaa
30 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi är typ igång men sen hade Fumo kalas i hagen och kom in med en avtrampad sko och en som han typ dragit av halvt och sen klivit ner på...
Piaff
37 minuter sedan
Svar: 1 012
Visningar: 78 666
Grenar