Felaktigt Windows 2000

Ramona

Trådstartare
Nar jag forts installerade Win 2000 pa min laptop sa kunde jag inte kopiera och klistra pa webben, vissa java-lankar fungerade heller inte att klicka pa (tex smileysarna har pa Buke).
Jag klagade givetvis men ingenting gjordes at det. En vacker dag sa borjade allting fungera normalt. Det har varit normalt nu i ca 7-8 manader, men idag sa slutade min kopiera klistra funktioner fungera igen. Java-lankar fungerar inte (sa jag kan inte klicka pa smileysarna pa Buke, utan maste SKRIVA in koden).

Ar det nagon annan som haft detta problemet?
Eftersom stallet dar jag fick det ifran inte verkar bry sej och jag orkar inte braka, finns det nagonting man kan gora at saken?
 
Jag vet inte!
Nar jag gor som du sa sa star det version 5.0.

Jag borjar bli redigt arg pa detta. Att det inte gar att kopiera och klistra ar en grej, men detta med lankarna haller pa att driva mej till vansinne!!!!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
894
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
1 998
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag har alltid haft hundar kring mig och de senaste 5 aren av mitt liv (20 iar) hade jag och mamma hund. Det var mest jag som tranade...
2
Svar
23
· Visningar
2 143
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp