Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ellinor Oliphant mår alldeles utmärkt, heter den på svenskaKan också tipsa om Eleanor Oliphant is completly fine (minns inte den svenska titeln). Fantastisk bok![]()
Nä då är det kanske inte så mycket feelgood över det helaÄlskade Ove, en av mina topp fem böcker nånsin men tokgrät genom hela boken och sen har jag inte vågat mig på nån av hans andra böcker.
Nej inte riktigtNä då är det kanske inte så mycket feelgood över det hela
Funderar på om första och andra boken om Rosengädda skulle kunna passa. Det är förvisso en del kärlek men det är inte bara det som driver handlingen framåt och som gör den fin. Den är dessutom himla bra som ljudbok med författarinläsning![]()
Den senaste var en stor besvikelse tyckte jag så du har inte missat någotNej inte riktigt
Rosengädda har jag lyssnat på, gillade jättemycket.
Inte tagit mig för den senaste ännu dock.
Var den? Vad tråkigt att höra. Kanske lika väl hoppar över den dåDen senaste var en stor besvikelse tyckte jag så du har inte missat något![]()
Ja det var liksom mest irriterande att lyssna på den, tyvärr eftersom dom andra har varit så bra. Sen finns det såklart andra saker som var bra men ja, det var rätt tråkigt att den inte höll samma nivå.Var den? Vad tråkigt att höra. Kanske lika väl hoppar över den då
Ja vad synd. Den första boken speciellt var ju jättebra. Och precis sån känsla som jag är ute efter.Ja det var liksom mest irriterande att lyssna på den, tyvärr eftersom dom andra har varit så bra. Sen finns det såklart andra saker som var bra men ja, det var rätt tråkigt att den inte höll samma nivå.![]()
Då tror jag absolut du kommer gilla Flavia!Ja vad synd. Den första boken speciellt var ju jättebra. Och precis sån känsla som jag är ute efter.
Vad roligt! Det var precis den jag tänkte på när jag läste trådstarten. Har tyvärr inte heller hittat någon som påminner om den.Ja vad synd. Den första boken speciellt var ju jättebra. Och precis sån känsla som jag är ute efter.
Men JA, det är den boken jag tänkte på! Kan alltid lita på bukeEllinor Oliphant mår alldeles utmärkt, heter den på svenska
Och kan det varit Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd du tänkte på?
Kaka!Tack så mycket för alla tips, jag har fått en hel hög att beta av. Underbart!
Började faktiskt med Ester Karlsson med K @Killaloe
"Kaka!"![]()