HejsanALLA
Trådstartare
Hej, vem är era favorithingstar?
Vad skulle ni döpa fölen efter dem om ni skulle betäckt med dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev tvungen att googla welsh coben snabbt, och jag förstår att han är en favorit - så snygg och verkar vara riktigt bra på att hoppa med bra gångarter och byggd bra.Inom swb är det
Balou du Rouet
Briar
Mr vain GJ
Welsh cob
Linnér hedwr
Är förtrollad av Tinkern boycey men vet för lite om han för att vara en favorit.
Min dröm är helt klart Chacco Blue. Har haft äran att rida några av hans direkta avkommor och dom har gett en fantastisk känsla som jag aldrig förr fått någonsin. Så på min topp 10 önskelista så är det helt klart att äga en Chacco Blue-häst. Han har dessutom lämnat fantastiskt fina hästar efter sig, jag stannade alltid upp lite när hans avkommor visas på hoppbanorna förr.Hej, vem är era favorithingstar?
Chacco Blue-Diamant de Semilly .Min dröm är helt klart Chacco Blue. Har haft äran att rida några av hans direkta avkommor och dom har gett en fantastisk känsla som jag aldrig förr fått någonsin. Så på min topp 10 önskelista så är det helt klart att äga en Chacco Blue-häst. Han har dessutom lämnat fantastiskt fina hästar efter sig, jag stannade alltid upp lite när hans avkommor visas på hoppbanorna förr.
Nyligen såldes ju ett embrio efter honom för nära en halvmiljon, jag förstår varför.
e. diamant de semilly ska jag köpa hem nu, är planen. Hoppar redan 140 hemma, men är rätt svårriden.Chacco Blue-Diamant de Semilly .
Chacco Blue ser också så himla schysst och hanterbar ut. Som en go-kart i super-duper-de-lux-plus-extra-allt-utförande