Pancakes
Trådstartare
Hade fått en notis, att @aiquen citerat mitt inlägg i en tråd jag inte visste att jag skrivit i. Klickade på notisen och det var @Philosophia som var citerad. Hur hamnade notisen hos mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hen kanske feltaggade och tog bort sedanHade fått en notis, att @aiquen citerat mitt inlägg i en tråd jag inte visste att jag skrivit i. Klickade på notisen och det var @Philosophia som var citerad. Hur hamnade notisen hos mig?
Hen kanske feltaggade och tog bort sedan
Ah så. Jah har också varit med om det. SkitskumtKanske? Fast det är ett citat och jag har inte skrivit i den tråden.
Hade fått en notis, att @aiquen citerat mitt inlägg i en tråd jag inte visste att jag skrivit i. Klickade på notisen och det var @Philosophia som var citerad. Hur hamnade notisen hos mig?
Det kan ju ha lagts till multicitat som tagits bort i efterhand? De där kan ju sparas ett tag, hänt mig att jag råkat få med citat jag inte alls tänkt citera på det sättet.
Haha ja, det var ett gammalt citat från en helt annan tråd som låg kvar! Gick in och tog bort det i efterhand när jag såg att det hade slunkit med i aktuell tråd. Men jag postade aldrig ens något i den andra tråden så förstår om det var helt out of the blue. Sorry @Pancakes för förvirringen!