Jag beställde ett par specialdesignade och måttbeställda dressyrstövlar i somras/höstas men nu när stövlarna levererades till återförsäljaren i december så har fabriken gjort fel och missat en design som jag beställde. Alltså har jag inte fått den stövel som jag egentligen beställde. Jag fick som val att antingen beställa ett par nya eller ta dom här som kom. Är det bara gilla läget eller har jag rätt till ngn form av kompensation? Jag tycker ju att jag inte borde behöva betala fullpris för en stövel där dom har gjort fel men om jag beställer ett par nya får jag ju inte dom förens till våren. Lite knäppt då det är vinterstövlar jag beställde och har inte råd att köpa något tillfälligt då prislappen på dessa stövlar var rätt saftig! Väldigt dåliga på återkoppling har dom även varit, tog först 2 veckor och 3 mejl/2 försök till telefonsamtal innan jag ens fick tag på dom efter att de skickat mejlet om att det blivit fel och inte hört nånting sen dess även fast de skulle prata med fabriken direkt om leveranstid :/ Känner mig så himla besviken då jag sparat i ett år för att kunna köpa dessa stövlar och beställt i god tid för att få dom till vintern men så går det och blir fel