Fått fel installationskod till the Sims 2?

zassoo

Trådstartare
Jag blir galen...

Har sedan tidigare The Sims 2 installerat på datorn, fast i Double Deluxe versionen, dvs på samma skiva ligger orginalversionen av spelet plus ett expansionpack.
Nu har jag köpt ett nytt expansionpack, men när jag ska installera det säger programmet att jag skriver in fel säkerhetskod (den som finns på baksidan av manualen). Vilket jag inte gör, jag skriver exakt den koden som finns men det funkar inte. Har jag fått fel kod eller vad händer?

Suck... :(
 
Sv: Fått fel installationskod till the Sims 2?

På EA:s supportsida hittade jag att det tydligen är ganska vanligt med detta problem just med Double Deluxe... Det fanns en annan kod som man kunde prova men den funkade ju såklart inte heller. Skickade iväg en fråga så får vi se om jag får nåt svar...
 
Sv: Fått fel installationskod till the Sims 2?

Nu funkar det! :laugh: Mailade lite med supporten och till slut fick jag en ny kod och den funkar.

Inte för att nån kanske bryr sig om mitt Sims-spelande, men i alla fall. :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag får inte The Sims 2 att fungera på min dator med Windows Vista. Efter att jag har installerat och ska försöka starta spelet så...
Svar
1
· Visningar
1 059
Senast: Josefiine
·
P
IT & mobiler Jag har glömt min The Sims 2-skiva hemma (är borta och jobbar hela sommaren). Men jag är såå sugen på att spela! Behöver man skivan...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Pamela
·
IT & mobiler Jag har installerat The Sims 2 med expansionspaket på min mammas dator. Datorn ifråga är max ett halvår gammal och har OS Vista. På...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: aiquen
·
IT & mobiler den här tråden ligger säkert helt fel, men jag tror jag får mest hjälp här :angel: Finns det något att göra om man har slarvat bort...
Svar
8
· Visningar
4 592
Senast: sagao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp