Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har allsafesele och fäste den i baksätessäkerhetsbälte fast högst upp om du förstår så att effekten blev likadan.Behöver tips på hur jag kan fästa bilselen i lastöglan i bilbagaget?
Hunden vägrar sitta i baksätet och jag får inte plats med någon bur :/
Inte heller finns det godkända lastgaller att montera i min bilmodell.
Vad är det för bil du har? Fungerar inte heller ett MIM-galler? De är ju ställbara och kan ändras ganska mycket storleksmässigt.Behöver tips på hur jag kan fästa bilselen i lastöglan i bilbagaget?
Hunden vägrar sitta i baksätet och jag får inte plats med någon bur :/
Inte heller finns det godkända lastgaller att montera i min bilmodell.
På allsafeselen finns en karbinhake som du enkelt kan fästa i en lastögla. Några andra selar är inte godkända och håller inte i en krock ändå utan selen går sönder och hunden flyger iväg som om hen vore helt lös.
Vad är det för bil du har? Fungerar inte heller ett MIM-galler? De är ju ställbara och kan ändras ganska mycket storleksmässigt.
Godkänt enligt vem? Krocktestat är det i alla fall och ska vara säkert, förutsatt att det sitter fast som det ska såklart. När du fick böter, vad var det som var orsaken till böterna då? Alltså, hur uttryckte de sig?Det gallret är väl inte godkänt?
Har något liknande och det har jag fått böta för.
Har en Volkswagen polo.
Godkänt enligt vem? Krocktestat är det i alla fall och ska vara säkert, förutsatt att det sitter fast som det ska såklart. När du fick böter, vad var det som var orsaken till böterna då? Alltså, hur uttryckte de sig?
Är det sant? Letat runt som en tok efter en sele med med karbinhake också är det så enkelt
Enligt polisen, om det inte ska skruvas fast?
Formuleringen var att bilen var osäkert lastad och stor risk för personskada vid krock.
Hade då ett lasgaller som var fäst i nackstöden och hade pinnar som var upptryckta i taket som extra stöd (enkelt förklarat).