Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
måste bara fråga är de en Jorge Canaves ? vad är de för bom vid?
Dags att ta hjälp av en sadelutprovare med gott ryckte (ta verkligen reda på om det är en bra utprovare innan du anlitar denne).
Lite kul att du oroar dig för att ha en lite för lång pad men inte verkar bry dig om att ha en dålig, ej passande sadel...
Ja, det verkar som om det är en jorge canvas, finns en klisterlapp där det står det.
Jag vet inte vad det är för bomvidd på den hittar inte att det står det någonstans på sadeln.
Fick med sadeln när jag köpte hästen i höstas. Sen när jag började rida för en tränare nu i vår talade hon om att sadeln var för vid och att jag kunde testa med en fårskinnspad.
har dessutom lagt ut bilder på hästens rygg och med en sadel utan padd och schabrak. Kommentera helst i tråden och inte på bilddagboken. Blir lättare för mig att hålla koll då om allt är samlat på ett ställe.
jag har väl inte kommenterat på bilddagboken ?min fråga va bara om de va en jorge canavas
Jag tycker också att sadeln ser ut att ligga illa på hästen både med och utan padd. Vart du hittar en bra sadelutprovare där du bor kan jag inte svara på, men börja med att prata med din tränareHan/hon borde ha kontakter och veta vart du kan vända dig. Hör dig för med hästfolk som du känner till personligen, vilka sadelutprovare har de använt/hört gott om? Många sadelprovare tar dessutom sadlar i inbyte och har begagnade sadlar för utprovning. Byter du in din gamla sadel mot en begagnad men passande sadel så kanske du inte behöver lägga några jättestora summor i mellanskillnad.
Mvh JV