Färgglad på dressyrbanan?

Shumpizen

Trådstartare
Vad tycker ni om de med lite mer färg på dressyrbanan? Själv tycker jag att det bara är bra och att dressyrvärlden behöver lite mer färg! Jag tävlar med röda tretorn och antingen blå/svart eller röd kavaj!

Sv: Färgglad på dressyrbanan?

Kalla mig tråkig men jag tycker det är supersnyggt med vitt och svart:) särskilt på dressyrbanan!

Men inte om ens häst redan är vit :/ Då tycker jag att det behövs lite mer färg!

Vitt(och svart läder till) är väldigt snyggt till svarta och fuxar, gärna vitt träns. Annars är jag en färgglad person och tycker att det kan behövas lite mer färg jag med. Jag äger själv färgat träna och färgade benskydd, knalliga schabrak m.m... Nu tävlar vi dock inte men hade jag gjort det hade jag haft mitt blåa träns och öv förgglad utrustning.:)

Ptja, mitt tävlingstäcke är rött med leopardkant... Pannbandet är limegrönt och detaljer på hårgrejer & plastrong detsamma, det livar upp lite iaf :)

Jag tävlade mot en frieser förra helgen.
Dom var prydliga i svart & vitt men ryttaren hade en stor rosa rosetthårnät om sin knut. En glad färgklick

Men inte om ens häst redan är vit :/ Då tycker jag att det behövs lite mer färg!

Min är vit, vi tävlade med svart och ljusgrått.

*KL

Jag gillar det stilrena i dressyren, men har egentligen inte så mycket emot lite färg också. Tretornstövlar är en helt annan historia däremot, oavsett färg :angel:

Näe jag gillar inte så mkt färg och ska det vara färg ska de vara dova och jordnära.

Typ duvblå, olivgrönt, creame och brunt...

Men om man har en stilren och enkel bas kan det vara fint att ha någon liten detalj som sticker ut i ngn mer stickande färg.

Å så tycker jag alltid, oavsett gren eller om det är heminredning :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: MML
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: geting
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka