hundvalpen
Trådstartare
Färgade håret igår men det blev för mörkt, blev svart. Jag undrar då om jag nu, dagen efter, kan färga håret igen. Med en ljusbrun färg alltså inte bleka. Kan jag färga eller finns det risk att mitt hår går av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju inte färga en ljusare färg ovanpå? Då behöver du ju bleka.Färgade håret igår men det blev för mörkt, blev svart. Jag undrar då om jag nu, dagen efter, kan färga håret igen. Med en ljusbrun färg alltså inte bleka. Kan jag färga eller finns det risk att mitt hår går av?
Varför skulle det inte kunna gå? Färgen är ju ljusbrun nästan blond/blekningDu kan ju inte färga en ljusare färg ovanpå? Då behöver du ju bleka.
Jag vill inte bli blond utan brunettDu kan ju inte färga en ljusare färg ovanpå? Då behöver du ju bleka.
En ljus färg ovanpå svart kommer inte göra något alls överhuvudtaget.Färgade håret igår men det blev för mörkt, blev svart. Jag undrar då om jag nu, dagen efter, kan färga håret igen. Med en ljusbrun färg alltså inte bleka. Kan jag färga eller finns det risk att mitt hår går av?
Blekning är något helt annat än färg, oavsett nyans på färgen.Varför skulle det inte kunna gå? Färgen är ju ljusbrun nästan blond/blekning
Om jag avfärgar idag kan jag färga också då eller måste jag väntaEn ljus färg ovanpå svart kommer inte göra något alls överhuvudtaget.
Avfärga det svarta till att börja med, evt behövs även en blekning innan du kan lägga på en ljus färg och få ett vettigt resultat.
Beror på hårkvalitet, men jag kan göra så iaf.Om jag avfärgar idag kan jag färga också då eller måste jag vänta
Jag skulle nog inte rekommendera det.Om jag avfärgar idag kan jag färga också då eller måste jag vänta
Jag skulle nog försöka ha is i hatten, för hårets skull. Hade du relativt ljust hår före du färgade så är det mycket möjligt att en stor del av färgen kommer att släppa ganska så fort vartefter du tvättar det.Om jag avfärgar idag kan jag färga också då eller måste jag vänta