Färg till brun häst

M

Matilda Ors

Jag kan inte bestämma mig vad ja ska ha för färg på min häst. Är kär i gul och blå på brun/svarta hästar med det känns nästan lite muppigt att ha sverige flaggan när man tävlar i låga klasser? vad tycker ni?:)

Sv: Färg till brun häst

Såklart du kan ha gult och blått oavsett vilken klass du rider. Skaffa den/de färger som du gillar och trivs med först och främst.

(däremot vet jag att man inte får rida just med själva flaggan fastsydd på schabrak el dyl om det inte är så att man har tävlat internationellt... eller i allafall var det så "back in the old days", för då gjorde en kompis mamma så på ponnyns schabrak för att det skulle vara extra fint, men det fick de ta bort :grin:)

Sv: Färg till brun häst

Okej då ska jag nog köra på den färgkombinationen :)

Då får jag låta bli att sy fast någon flagga så det inte blir något tjaffs :)

Såklart du kan ha gult och blått oavsett vilken klass du rider. Skaffa den/de färger som du gillar och trivs med först och främst.

(däremot vet jag att man inte får rida just med själva flaggan fastsydd på schabrak el dyl om det inte är så att man har tävlat internationellt... eller i allafall var det så "back in the old days", för då gjorde en kompis mamma så på ponnyns schabrak för att det skulle vara extra fint, men det fick de ta bort :grin:)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Snurrfia
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: MML
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 252
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar