Får man skapa en tråd...

K

kladdkakor

...där man frågar om någon här har varit på ridläger på ngt ställe och om det var bra osv? Isf vart lägger man den då? :D

(Skapade en sån här tråd för en halvtimme och den bara försvann...? :crazy: Är det här en... Olämplig fråga?)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Får man skapa en tråd...

Om tråden bara försvinner så beror det på att en moderator tagit bort den, och i så fall beror det på att man inte får skapa en sån tråd...

men då kan man väl svara iaf :p Ngn somn vet?

Det brukar inte tillåtas eftersom såna trådar lätt blir reklamtrådar.

ah, ok.

så svaret är nej? *tröööög* :D

Ja, det är Nej som gäller.

Det diskuteras ju en del ridläger och sånt ändå, typ om någon ska vara på ett visst läger en viss vecka, men just trådar vars enda syfte är att diskutera kvalitén på ett specifikt läger brukar vi inte tillåta.

Men om man bara frågar "har du varit på det lägret?" ?

Men om man bara frågar "har du varit på det lägret?" ?

Även om bara frågar på det sättet, brukar det väl ändå mynna ut i att folk tycker si eller så om det aktuella lägret och som sedan lätt blir antingen reklam eller "skitkastning".

Japp, precis så brukar det bli. Kryddat med ett par "Ledare X var puckad i huvet"... Så nej, de brukar ryka rätt snabbt de också, beroende på hur snabbt moderatorn hittar dem, och ibland lite beroende på moderatorns snällhet.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
806
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar