JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fälttävlanshästarna i fin form
(SvRF)
På torsdagen var det landslagsträff på Flyinge för de fälttävlansekipage som befinner sig i Sverige. På plats fanns Katrin Norling, Johan Lundin, Tobias Grönberg, Viktoria Carlerbäck och Magnus Gällerdal, de sista två med båda sina landslagshästar. Träffen inleddes med dressyrprogram för Bo Jenå, nybliven internationell dressyrdomare.
http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=89713&x=1&a=1128122
Moderator
Hästnyheter
(SvRF)
De första svenska OS-hästarna landade i Hongkong tidigt på måndagsmorgonen.
Det var fälttävlanshästarna Tubber Rebel (Dag...
Hästnyheter
(SvRF)
Linda Algotsson och Stand By Me blev fyra i Luhmühlens trestjärniga fälttävlan. Viktoria Carlerbäck avancerade upp till en...
Hästnyheter
(SvRF)
Han är internationell dressyrdomare, domarutbildare, dressyrlärare, tränare och har tävlat upp till Grand Prix nivå. Efter OS...
Hästnyheter
(SvRF)
Det blev tre nedslag i den avslutande hoppningen för Viktoria Carlerbäck
-Det är klart att jag inte är nöjd men man får ta med...
Kloskada
Hundhälsa Bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite. Jag var med om liknande på min förra tik, folk tyckte att jag överdrev som...
Red_Chili
Idag kl 07:47
Svar: 7
Visningar: 233
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Usch med sådan rädsla. När jag hade häst och hon blev dålig och behövde sprutor varje dag för andra gången och då båda gångerna handlade...
Lillefrun
Idag kl 07:47
Svar: 1 068
Visningar: 61 776
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag var tvungen att gå in på deras sajt och titta. "Our boys ... provide the distinct English Labrador Retriever look" O_o
Capybara
Idag kl 07:07
Svar: 1 788
Visningar: 173 751
Hund
Färgtråd III
Avel Såg ett klipp på Facebook på en häst som väl måste vara skäck? Kan det verkligen bli så att svansen är vit utan att det är vitt runt...
Rosett
5 minuter sedan
Svar: 645
Visningar: 75 822
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ridit clinic för Anna Wallén och fick låna en jättefin häst dag 2 och verkligen grotta ner mig i min egen sits. Sååå många små detaljer...
skiesabove
9 minuter sedan
Svar: 1 080
Visningar: 85 772
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Jag ska hämta ut ett paket i eftermiddag med två par jag köpte på PS superrrea, ett par tights och ett par ridbyxor. Jag har bott i mina...
skiesabove
24 minuter sedan