Fälttävlan Grand Prix på EM

(Ridsport)
Vid EM i Windsor hålls en galaföreställning på fredagen då EM-deltagarna har ledigt från mästerskapstävlandet. Bland annat gör några av världens bästa fälttävlansryttare upp om 10 000 pund i en fälttävlan inne på arenan.

Läs mer...

Sv: Fälttävlan Grand Prix på EM

Det är även en höjdhoppning till sist på kvällen! Och vem sitter klistrad på läktaren? Rätt gissat, undertecknad själv.
Började bokningarna för nästan ett år sedan, ett perfekt sätt att åka "gratis" allt är betalt i god tid. Det enda som återstår är mat och dricka samt givetvis SHOPPING i alla 250 tält.....Blir det härligt eller härligt??

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han går från klarhet till klarhet och fortsätter att imponera stort. I fredagens Grand Prix över 1,60-höjder i Barcelona, Spanien...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 975
Senast: Trasten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Paralympicsstjärnan Louise Etzner Jakobsson tog EM-brons när ridsport-EM inleddes i Göteborg. Idag följdes medaljen upp med ett silver i...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix