Fälttävlan 2008?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Soda_no_Lemon

Heej;) Jag ska ta mitt FT i sommar, och sedan är mitt mål att starta debutant i höst på hemmaplan:) Men, min fråga är: Måste man ha startat vanlig banhoppning innan man får starta debutant fälttävlan?
I så fall, vad är det som gäller?:confused:
Jag pratade med min kompis om det men hon visste inte säkert, men hon trodde att det var minst 2 hopptävlingar med max 8 fel, för att starta debutant... Kan det stämma?? I så fall är det lokal el. regional hoppning dom menar då?:confused: Har ju inte TR än, så snälla, någon som vet??
Puss & Kram :d:p

Sv: Fälttävlan 2008?

Ja det måste man
Eftersom du inte verkar att ha följt fälttävlanforumet så där jättenoga så kan jag ge dig nåra tips.
Kolla förbundets hemsida - tävling - TR - ändringar.
Kolla sen fälttävlanstråden om kvalregler ( det tar en stund )

Sv: Fälttävlan 2008?

Haha, det stämmer, jag blev medlem för inte allt så länge sedan;) Okej, tack så mkt för hjälpen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 377
Senast: Magiana
·
S
Fälttävlan Hej funderar på att kvala en blivande 5-åring till ft-breeders nästa år. Tänkte bara höra lite om kvalreglerna: alternativet man kan...
Svar
14
· Visningar
2 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar