Milosari
Trådstartare
jaha, då var det dags igen... hår precis överallt. i frukostfilen, på, i och under kläderna, på tv:n, i soffan och inkapslade i den nya fina mattan... överallt! som om inte det var nog så ser källan till alla dessa miljontals små irriterande hår förjävlig ut. hon fäller nämligen ALLT på en gång. hennes tjocka fina blanka päls blir grå och tunn och risig... det är knappt så att jag vågar ta henne utanför dörren, så hemsk ser hon ut. 
jag har provat att ge alla möjliga sorters fodertillskott, från alger till fiskleverolja, det ena dyrare än det andra, men med föga resultat. tips??
skulle också vilja veta vad man kan göra åt fula förhårdnader på armbågarna. har hört att det ska finnas nån sorts jaktkräm till trampdynor som visst skulle vara bra, ngn som har provat?
jag har provat att ge alla möjliga sorters fodertillskott, från alger till fiskleverolja, det ena dyrare än det andra, men med föga resultat. tips??
skulle också vilja veta vad man kan göra åt fula förhårdnader på armbågarna. har hört att det ska finnas nån sorts jaktkräm till trampdynor som visst skulle vara bra, ngn som har provat?