Få katterna att sluta fred?

Whoever

Trådstartare
Jag har två katter som är som dag och natt. Den ena har jag haft sen den föddes och den har varit med mig sen dess. den andra har tillkommit "på vägen" som halvvuxen. Och dom vägrar att komma överens!! dom tittar snett på varandra och fräser på varandra och slåss. Finns det nåt jag kan göra?

Sv: Få katterna att sluta fred?

Hoppas de vänjer sig men det är inte säkert. Min gamla häxa lekte med den nya hon katten tills hon var 1 sen var det :mad: helt plötsligt.... det var olidligt tills jag skaffade en liten hanne som lekte med den nya och så fick den gamla vara i fred. Mycket lugnare i huset då...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama