Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog styrt det mot något snarare än försökt få beteendet att sluta helt (vilket verkar svårt). Vi har haft katter som älskar att mala ned kartong i små bitar, så de har helt enkelt fått kartonger att sitta och bita på. Jag ser ingen anledning till att ta bort beteenden som inte är destruktiva för katten. Så mitt tips är att se till att styra katten mot sådant där den inte gör skada tex avlagda kartonger.Vår ena knaskatt biter alltid på kartonger om hon kommer åt. Eller papper, tapet, vad tusan som helst Hur kan man få henne att sluta med det? Och vad kan det bero på att hon gör sådär?
Vanlig brun kartong är ofarlig, har svårt att tänka mig att det skulle vara någon större fara i övrigt heller men det som möjligen skulle kunna innehålla något är ju tejp, klister och tryck. Men nej kartong är inte farligt att äta.Hon äter bra, busar och leker och är blank och fin i päls och bra i hull. De får både torrfoder och mjukfoder och hon äter bra av båda. I skrivande stund kör hon fullt ös här hemma med deras leksak och ger mattan dyngstryk Men kan det vara farligt för henne att tugga på kartong sådär? Om hon skulle råka få i sig något av det
Haha allt går att tugga på enligt katter
Jag har en perforerad foam roller, många, många små hål efter att en av katterna biter i denHaha allt går att tugga på enligt katter
Utom kattmaten om minsta lilla av botten i skålen syns