Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör ni som ger vitlöksgranulat på sommaren utan att blanda i det i ex betfor?
Jag har alltid gett mina i fodret men tycker det är lite onödigt att ge dom betfor på sommarbetet.Hur ska man få i dom det då?
Min häst kommer faktiskt att få nån dl betfor även under betet, det gör ju varken till eller från.
Tror knappast att jag kommer att få i henne vitlöken annars...
För nåt år sedan hade jag en häst under betet, det vitlöks pulvret blandade jag i saft(för att det skulle smaka godare) o sprutade i munnen med en portionsspruta
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundavel & Ras Om 99% av hundarna på en utställning "åker ut" med Very Good kommer det bara avvisas med "dålig domare". Skynda långsamt, få med folk på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.