Hej. Köksluckorna gick tack och lov att rädda då det inte hann fara allt för mycket på dessa. Tapeten är numer vit med lila stänk, förhoppningsvis anses det vara modernt någonstans i världen..
Med hjälp av mängder av vanish och galltvål kunde den ena koftan (i en mörk gråaktig nyans) att rädda, men det bet tyvärr inte på de andra plaggen.
Kvar på golvet är tre lila fläckar, stora som mynt ungefär. Har provat med ALLT på dessa fläckar känns det som. Klorin, rengöringsmedel, vanish, galltvål, nagellacksborttsgning, svinto - you name it. Dom går bara inte bort! Tack och lov att det bara är dessa tre fläckar kvar, från början täckte blåsprayet ett område på ungefär en meter i längd och två, tre decimeter i bredd...
Seriöst, hur mycket rymmer ens en så liten flaska?!?! Tusen tack för all hjälp iallafall. Får se om det kanske går bort med ännu värre medel men jag börjar ge upp hoppet.. Ska kolla upp det där med hemförsäkringen, givetvis var det i min pojkväns lägenhet som allt detta skedde, så jag ska prata med honom och be han kolla upp det.