Exteriör Welsh cob

Sscccbbb

Trådstartare
Hej! Jag håller på med ett skolarbete som ska vara klart till nästa vecka. Till arbetet behöver jag info om vad för exteriör man vill ha på Welsh cob och gärna varför? Som tex om man vill ha liggande bog, stupande bog. Samt tex kort eller lång bog. Men även hur ryggen, manken, halsen, korset hovarna, haserna, skanken, skenorna och kotorna ska vara. Om någon är insatt i Welsh Cob avel eller bara allmänt får ni gärna skriva hur den önskvärda exteriören ska vara. Samt om de finns något negativt med deras exteriör och gärna varför? 😊
 

Liknande trådar

Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 159
Senast: Tarantino
·
R
Avel Här är den gamla rasstandarden, så lägg inte för mycket vikt vid den, utan ha detta som ett underlag fram till den nya träder ikraft...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: tazza
·
Avel Nu är det inte aktuellt iår eller ens nästa år, men funderationerna går ju iaf runt litegrann. Har ett fint kallblodstravarsto vid...
2
Svar
26
· Visningar
2 876
Senast: allroundhästarna
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 494
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Föl 2020
  • Exteriör Welsh cob

Omröstningar

Tillbaka
Upp