Euston Park

E

ettan00

Maria Hagman - Nadir och Frida Söderström - Shah Nahim red i 160 resp 120 klassen, någon som vet hur det gått?

Sv: Euston Park

Detta är det som finns på Värmlands hemsida:

det blev en sjundeplats för Frida i Euston, 30 deltagare. vi lyfter på kepsen och vissa niger. Roligt för Göran att få se Paris. Vi vill ha ett fylligt repotage så småningom.

Sv: Euston Park

Vad jag fattar av det som är skrivet i Värmlands gästbok så kom Göran Söderström på i Calais att han inte hade nåt pass. Så han fick åka ner till Paris för att ordna papper för att komma in i england.
Eller nåt sånt.

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
67 072
Senast: Hemlig21
·
Distans Är det någon som vet vad som händer med uttagningarna till London? Det står i dokumentet Kvalkrav till Euston Park...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: hermulen
·
T
Distans Är lite sent ute men såg att Maria H-E hade vunnit i Finland. :banana: Härligt kämpat!! Man kan bara :bow: Hittade på svenska...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: teambluestars
·
P
Distans hej alla där ute! Jag är en gammal hoppryttare som nyligen föll för ett trevligt varmblods sto som vart ridhäst så länge hon vart vid...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka