fejko

Trådstartare
Om jag söker EU-bidrag i april (miljöersättning+gårdsstöd), när betalas detta ut?

Sv: EU-bidrag

Vet inte nu med nya gårdsstödet men, förr har det dykt upp både sent på hösten och året efter. Läste att det kunde vara svårt att få nyansökningar till miljöstöd beviljade 2005.

De har ända till juni -06 på sig att betala ut. När de ska ha pengar av oss ska de ha det helst direkt men när vi ska ha pengar kan det gå jättelång tid.

Ja jag säger som hästig. Ingen vet när EU-stöden betalas ut. Dessa pengar används av regeringen som buffert för att klara utgiftstaket.

SÅ saknas pengar i statsbudgeten så behåller staten dem till nästa år!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag röstade i EU-valet blev jag ombedd att inte klistra igen kuvertet utan bara vika det. Är det verkligen ett OK förfarande?
2 3
Svar
47
· Visningar
2 311
Senast: tanten
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
1 432
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar