break_a_leg
Trådstartare
Det är meningen att jag ska bli lärare, och har min praktik i en klass som är "väldigt speciell". Denna klass har knäckt ett par lärare redan fastän de inte är så gamla...Den nuvarande läraren fungerar det oftast rätt okej med, men så fort hon går ut ur klassrummet så blir det ibland "high life". I dag var det ju dessutom måndag, och den ordinarie läraren var tvungen att åka hem vid lunch.
Hej och hå...Jag började faktiskt ångra mitt yrkesval ett tag kan jag säga.
Varför tror ni att det finns så många "stökiga barn" utan respekt för andra människor i vissa klasser/skolor? Har de något uppdämt behov av att bli sedda som gör att de beter sig som de gör? I den här klassen handlar det inte bara om att de beter sig illa mot vuxna utan även mot sina klasskompisar.
Vi avslutade dagen med att ÅTER IGEN prata om hur man beter sig med respekt till sina medmänniskor, förhoppningsvis kommer de ihåg någonting i morgon
Hej och hå...Jag började faktiskt ångra mitt yrkesval ett tag kan jag säga.
Varför tror ni att det finns så många "stökiga barn" utan respekt för andra människor i vissa klasser/skolor? Har de något uppdämt behov av att bli sedda som gör att de beter sig som de gör? I den här klassen handlar det inte bara om att de beter sig illa mot vuxna utan även mot sina klasskompisar.
Vi avslutade dagen med att ÅTER IGEN prata om hur man beter sig med respekt till sina medmänniskor, förhoppningsvis kommer de ihåg någonting i morgon