Ett nytt spel!!

Sv: Ett nytt spel!!

Kul - men mitt tålamod tröt till slut, så jobbigt att börja om från början så fort man körde in i väggen. ;)
 
Sv: Ett nytt spel!!

Äsch, alldeles för svårstyrt!! :mad: Fattar inte varför den j**la bollen skulle svänga åt fel håll för hela tiden? :eek: ;)
 
Sv: Ett nytt spel!!

Kul :D Jag orkade bara till andra banan med de här röda väggarna.. störigt att måsta kämpa sig tillbaka enda från början när man dör :cool:
 
Sv: Ett nytt spel!!

jag får typ ingen kontroll över bollen, blir galen! nu ger jag upp ..
 
Sv: Ett nytt spel!!

Bara att använda piltangenterna, fast tålamodet tryter i bana nr 2 när man blir brutalt studsad mot kanten och dör. :smirk:
 
Sv: Ett nytt spel!!

Oki, tack! :bow:

Kom till de röda studs-väggarna, sen tappade jag kontrollen... :crazy:

Nu ska jag laga mat, sen :devil: ! *revanch*
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 895
Senast: tuaphua
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Gramse
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp