ett BRA träns.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 402
Sv: ett BRA träns.

Separat. :D Vet ju vem som helst :D

Skulle länkat här men fick inte ta bilder från den postorderfirman jag var inne på.

Noppe, jag vet inte det serru:p har ingen aning om hur det ser ut på ett westernträns.
Vilken sida var du inne på då?kanske kan leta mig fram själv

Amerigo har jätte fina tränas i väldigt bra läder. Gå in på www.ridin.se. Jag tror att dessa träns går att beställa, men jag är inte hundra.

Ta vilken som helst, själv var jag inne på H**ks. Finns engelska träns med samma system oxå. Men jag säger inte att det är bättre separat käkrem utan det var bara en reflexion. Baserat på en del erfarenhet och fem delar funderingar.

Men ska du fixa ett handsytt är det en tanke så god som någon då kan du plocka ned tränset i beståndsdelar och designa det som du vill. Med/utan käkrem, pannband, nosgrimma m.m. Nackstycke/sidostyckena rekommenderar jag dig att inte plocka bort. :D

fast det där har två spännen på käkremmen, det ville hon väl inte ha..? har iaf ett sånt och med tanke på priset är kvalitén super!
annars är Hubertus helt fantastiskt, älskar dom tränsen. båda ponnierna och mitt hoppesto har haft sådana och dom är kalasbra!

Tipsar också om ett Hubertus, har ett Classic som hängde med pållan då jag köpte henne. Extremt fint läder, KVALITÉ! :love:

okej, har hört mycket bra om Hubertus, någon som vet vart man kan hitta fler Hubertus träns? google och jag är liksom inga vänner:mad:

www.henrikssonsridsport.se

Jag ska Åka dit någon gång i helgen/nästa vecka eftersom vi åker till Ronneby på söndag och är där tills på onsdag. Ska även åka till Börjes. Men på Henrikssons, ska jag köpa just Hubertus Classictränset. Kostar 895:- vilket jag tycker är rimligt.
Tyvärr tänker jag inte lägga ut 400 spänn på ett par vävribbtyglar ...

Jag ska det bruna tränset till min fux. :)

Liknande trådar

Utrustning Har ett knivigt problem här nu som jag hoppas Buke-folket kan hjälpa mig med. Till att börja med så har jag varit tillbaks i Sverige nu...
Svar
2
· Visningar
1 348
Senast: Ketrawzc
·
G
Utrustning Letar ett träns, men skulle behöva hjälp då jag inte hittar det jag söker.. Är en nordsvensk som ska ha tränset, har x-full i...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: freike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka