Buck
Trådstartare
jag har bestämt mig för att köpa nya benskydd till min polle ^_^, har nu ett par catago sport som passar bra men har blivit ganska slitna
.
och sen så har jag ett par totti som jag nu har som tävlings skydd, dock så är de lite små
de fyller ju sin funktion men det känns som att de klämmer lite. = jag använder dom endast när catago skydden är leriga eller på tork.
har blivit ganska kär i eskadron pro safe skydden, tycker om det extra skyddet de ger.
men vilket är bäst? pro safe eller memo skydden?
har inte sett memo skydden i verklighet så har inte kunnat klämma och jämföra än
.
och sen så är det största problemet färgen
har fux med 2 vita ben och har hittills bara grå skydd (dvs de blir gulgråa till färgen och gräs fläckar syns tydligt). tycker att man ska ha samma färg på häst som ben men det finns ju inga fuxfärgade skydd XD. (förutom ett par i läder som jag hittade
perfekt nyans och fårskinn, dock med läder remmar.)
lite hjälp ?
och sen så har jag ett par totti som jag nu har som tävlings skydd, dock så är de lite små
har blivit ganska kär i eskadron pro safe skydden, tycker om det extra skyddet de ger.
men vilket är bäst? pro safe eller memo skydden?
har inte sett memo skydden i verklighet så har inte kunnat klämma och jämföra än
och sen så är det största problemet färgen
lite hjälp ?