Eskadron ludd-benskydd

S

speedygirl

Är det någon som har dom i storlek ponny och till vilken kategori. Är så sugen på att skaffa dom!!

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

jag har sånna, hade dom ridigare på c-ponnyn men nuär det d-ponnyn som har dom. älskar dom, domär underbara :love:

Ännu en "luddlover"? ;) :p
Har tänkt samma sak, men jag satsar nog på Veredus istället :)

sådanna ska jag skaffa till min kuse då hon är så känslig och lätt får skav... min kompis har eskadronskydd med fårskinn i till hennes häst och hon säger att dom är suveräna!!!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Utrustning Använder inte benskydd annars men tänkte köpa reflexbenskydd på Hööks nu i höst, men vet inte vilken storlek jag ska välja. Har två...
Svar
5
· Visningar
542
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: iNHALE
·
Utrustning Funderar lite på att köpa benskydd till hästen och undrar vad man bör välja för storlek till 160 cm hög häst, om man har full på...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross