JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Erika Lickhammer GP-placerad med Edette
Moderator
Hästnyheter
Erika Lickhammer-van Helmond tog en prestigefylld placering i Warszawa, Polen, när hon var tvåa i GP:n med Koberlina TN under fredagen...
Hästnyheter
Kollegorna på tävlingarna hemma i Holland reagerar inte längre när Erika Lickhammer van Helmond parkerar sig i ett hörn med skimmeln...
Hästnyheter
Seger i 1,50-klassen på lördagen och en tredjeplats i söndagens 4* Grand Prix på 1,55-hinder. Douglas Lindelöw kan lägga en bra helg...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann har varit placerad i både lördagens fyrstjärniga Grand Prix-hoppning över 1,55-hinder samt söndagens 1,50-klass i...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Men be uppfödaren om hjälp att ställa honom? Jag kan inte ställa ut mina hundar men när uppfödaren ville så tillhandahöll jag hunden...
Tantan
6 minuter sedan
Svar: 943
Visningar: 53 256
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Det är verkligen din tur att ha flyt nu!
Håller tummarna för att han är lite sen bara!
farin
16 minuter sedan
Svar: 688
Visningar: 46 724
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Lavine
Idag kl 11:22
Svar: 0
Visningar: 50
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Nej, det finns inget rätt eller fel i konceptet, men jag tycker personligen att det är fel att gnälla på att folk vill ta betalt.
En...
skiesabove
1 minut sedan
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg För mig är skogsmulle inte synonymt med outbildad eller sämre utbildad, dålig kondition osv.
Jag har haft hästar (både ponny och...
Kristall10
30 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Samtidigt, på internationella tävlingar I SVERIGE så ser vi samma problem.
Bakom kulisserna: Här kontrolleras stjärnan i Stockholm...
Fiador
Idag kl 10:59
Svar: 170
Visningar: 9 500
Grenar