era första tävlingar ? :)

S

SoffeC

heeej :)
skulle vara super kul om ni skickade in eran första tävling :rofl:
jag tävlade min första när det var sportlov :P hade lagt in den filmen om jag visste hur ;) :rofl:

Sv: era första tävlingar ? :)

Min första hopptävling var en klubbtävling på en av ridskolans B-ponnyer. Jag var 11 år och han var min favorit. Det var en clear round på 60 cm och vi kom runt med två stopp.

Jag minns att jag var jättelycklig för att vi inte hade vägrat ut oss, men var lite avundsjuk på min kompis som fick rosett. Det var hennes första tävling också. Jag tröstade mej med att ponnyn hon hade ridit var större, så det var inte lika högt för den. :rofl:

Ska väl tillägga att jag idag, 8 år senare inte förstår hur vi kom runt den där banan över huvudtaget. Ponnyn var ju rent utsagt elak och lat utav bara sjutton. Inte undra på att jag fick så mycket bröm av allt och alla den dagen.

Sånna saker ser man inte när man är 11 år och blind av kärlek. :D

Jag red min första tävling när jag var 11 år och red på stallets märr :angel:
Men vi kom runt och fick en rosett :D gu va ja va glá då.

Nu på min foderhäst får man vara glad om man kommer över hindrena, hon är också en märr :angel: fast jag älskar ston, de är så personliga :p

haha vad kul :D red också en riktigt elaking på tävlingen :D men vi kom runt hela banan felfritt och fick rosett :D som jag inte fattar huur :love: då var man överlycklig :D

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: zarmino
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka