Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Väldigt skön att rida i. Red en del i en enkelkåpad för några år sen men när jag själv skulle köpa en Equipe så gick den bort på min häst för att den var på tok för framskuren.
Jag har en Equipe Ice Mono som jag haft i några år. Är otroligt nöjd med sadeln, den ligger bra och är skön att rida i. Läderkvalitén är otrolig och det är ett högt värde på den som begagnad. Så om jag vill sälja den i framtiden (köpte den som lite använda) så tror jag mig få tillbaka pengarna
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.