Equiopat utbildning?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sandraros

Trådstartare
La igår upp ett inlägg om hippolog utbildningen men nu fann jag ytligare en utbildning jag skulle vilja fråga om.

Vill ju utbilda mig till något inom häst världen och sedan jobba inom det. Har ni några erfarenheter om equiopat utbildningen och hur det ser ut med jobb efteråt?

Och har ni några andra tips på utbildningar så säg till :p

Tidigare trådar
Equiopat utbildning - Bukefalos
www.bukefalos.com › Hästar › Hästmänniska
20 maj 2014 - Hej allesammans! Jag är i valet och kvalet om jag skall söka in till UPH's Equiopat utbildning. Här finner ni mer information om utbilningen:...
Utbildning - Equiterapeut, hästfysioterapeut, equiopat...
15 jul 2014
Utbildning - Equiterapeututbildning på distans, csn berättigad ...
9 aug 2013
Utbildning - Hästfysioterapeut, någon?
17 dec 2009
Fler resultat från www.bukefalos.com

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama