Equiline storlekar

Shaadoow

Trådstartare
Jag har förälskat mig i en bomberjacka från Equiline som jag vet att jag provade i höstas men lät bli att köpa då det faktiskt inte var en vinterjacka som jag skulle ha.. Men nu är det vår!!

Har hittat jackan på rea på nätet men kan inte för mitt liv minnas vilken storlek jag testade. Vet att Equiline brukar vara små i storlekarna, drar i normala fall ca strl 38 (strl S i Kingsland om det hjälper nån)
Vågar jag köpa en M över nätet? Eller ska man t.o.m köra på L?
Vill ju kunna stänga den men inte bada i den :crazy:

Sv: Equiline storlekar

Jag har en vinterjacka från Equiline i storlek M. Brukar i normala fall ha XS/S eller 34. Nu har jag lite extra plats för en tjock tröja under men den är inte jättestor. Fast under en vårjacka brukar man ju inte behöva så mycket plats till annat heller kanske?

Då känns det ju som om L skulle vara bättre för mig :P vill ju inte ha jätte mkt plats under men måste ju kunna ha en vanlig fleece lr så iallafall.
Tack!

Jag har en vinterjacka från Equiline, bomberjacka. Den är i S och jag brukar ha S eller XS i vanliga fall. Jag upplever den som lite stor då jag ville ha plats för extra tröja under.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Om man inte får posta en sån här tråd p.g.a reklam ber jag om ursäkt. Men jag är ute efter en tunnare jacka och jag tänker på de där...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 497
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 358
Senast: Sirap
·
Utrustning Ja, hur är egentligen KLs storlekar? Jag tycker mest att det är massa X före S:en och så (dvs. väldigt stora).... Nej, men jag har...
Svar
6
· Visningar
3 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka