equiline kavaj

T

tjosan

hej! är det någon som vet vart man kan köpa equilines kritsträcksrandiga kavajer? :angel:

Sv: equiline kavaj

jag köpte min i en väsorterad hästrsportbutik nära mig i Gbg-området. men Equalityline borde ha, dom är ju ändå återförsäljare på deras saker så maila eller ring och fråga. Annars finnsd et säkert någon internetshop som har så maila och fråga där med..

Sv: equiline kavaj

okej. det finns en hästsportsaffär i närheten som är återförsäljare av equalitylines produkter, så jag får åka dit och kolla. vad gav du för din?

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Ketrawzc
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs

Omröstningar