Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått (full) ersättning för ett equiband från Agria (Guld/rehab-delen) MEN det accepteras inte i vanliga fall. Jag hade remiss från veterinär och ringde en handläggare för att verkligen säkerställa att det skulle godkännas innan jag beställde equibandet. Fakturan godkändes inte sen, varpå en chef ringde upp mig. Tydligen hade hon lyssnat på vårat samtal och kunde konstatera att handläggaren inte förstår mig, utan pratar om något annat. Tack vare att jag faktiskt ringde in och frågade om specifikt bandet (vilket framgår i samtalet) så godkände de den gången. Men som @Sockerbit säger godkänns det inte vanliga fall då man antingen kan använda det på andra hästar eller sälja. Det som däremot godkänns är att någon kommer ut och utför träning med equiband eller dylikt.
Härligt! Tycker det är trevlig syn på det att om man är lovad något som kund, även om det är utanför villkor så står bolaget för det
Ja, jag kände mig skeptisk, men det står på den största åf i Sveriges FBsida, att en del försäkringsbolag ersätter både köp och inpassning... Jag frågade Folksam som jag har, o de ersätter inte bandet iaf.Skeptisk till att något bolag tar det faktiskt, inte för att det inte är bra men snarare för att det är en "pryl" som kan säljas vidare - dvs får du ersatt hela eller delar av den och sen skulle sälja skulle du kunna göra vinst. Följer tråden med spänning