engelska billigas selar

Sv: engelska billigas selar

Men 185 pund för en giggsele!:eek: :banana: Det vill jag ha! Fast bröstan kanske ser lite smal ut, eller?
Men är inte ett pund runt 10 kr? Isåfall skulle ju en giggsele kosta under 2000 kr! Skulle ju vara väldigt intressant att få veta vad frakt och importkostnader blir!:)

Jag har beställt saker från England innan. Ett par skor kostade cirka 100:- i frakt, men då var de ganska tunga. 7 pund är 100:-. Tror inte frakten blir så mycket. Tullen slipper ni.

Haha, nämen vad rart. De har selar i minishettisstorlekar som de kallar för Baby Shetland :love: £110. Alltså det är ju helt vansinnigt! Tror faktiskt att jag ska beställa...

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att beställa billig skit från England.

Jaså, du vet att det är billigt skit? Så du har sett selarna då?

Ja, det har jag. Jag vill görna titta och känna på selar innan jag köper. Att beställa från England är bara krånglit. Man vet ej vad man får. Skulle inre råda någon att köpa något dom inte har sett.//bonny

Jaha, så du åkte över till England och kände på selarna då?
Jag har köpt mycket över internet, och aldrig blivit besviken. Om de skickar till utlandet så tänker jag förmodligen beställa, hittade en sele för 1050:-. Är den inget för mig så kan jag sälja den vidare.

Fjunet skrev:
Jaha, så du åkte över till England och kände på selarna då?
Jag har köpt mycket över internet, och aldrig blivit besviken. Om de skickar till utlandet så tänker jag förmodligen beställa, hittade en sele för 1050:-. Är den inget för mig så kan jag sälja den vidare.
Nej, jag åkte inte personligen men vänner till mig. Så du menar att du kan med att sälja skit som du inte ens vill ha på din egna häst?//bonny

Jag skulle uppskatta om du kunde hålla lite bättre ton här på körforumet.

MVH Z

Jag har ägt en engelsk giggsele till shettis, det var ok kvalité, hade utan att tveka använt den själv om jag haft en passande ponny. Bilder finns här inne nånstans. Den låg i 2000 kr prisklassen i inköp. Jag undrar om inte shettisshoppen säljer engelskt?

/jenny

Snacka om billigt! :D Ska lätt köpa ponnyselen! :) 110 pund!... de är ju as billigt! Men ingår det huvudlag och draglinor och allt? har lite svårt att förstå! :D

Jag har mailat dem och frågat. Väntar på svar.

Bra! :) då kan du ju skriva vad de svarar? :) tack! vilken tänkte du köpa?

Jag tänkte köpa Harness 0082 (om jag minns rätt så hette den det).

Väntar fortfarande på svar.

*kl*

japp, då får nån köpa, beställa hem och testa selen en vecka och sen vill jag ha rapport om det är nåt att ha?! ;)
sen får vi köra en storbeställning och dela på frakten! :) :bump:

Antar att den nån blir jag... Eftersom jag kommer garanterat att beställa om de skickar utomlands.

*kollar mailen*

Liknande trådar

Dressyr Hej! Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor...
2
Svar
30
· Visningar
4 516
Hästvård Jag postar några bilder så får någon vänlig själ gärna namnge :D Skämt o sido, det är ofta väldigt svårt att prata insektsskydd härinne...
2
Svar
29
· Visningar
5 127
Senast: iNHALE
·
L
Utrustning Vad heter modellen på Penelope Leprevost GPA kavaj? Har dragkedja och specialsydda armbågar.
Svar
0
· Visningar
1 355
Senast: lisah
·
L
Övr. Hund Jag har tänkt att min tik ska få börja dra kedjor på vissa promenader.. Allt från 5kg och uppåt är mycket intressant. Man ska ju börja...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: LillJay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka