Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kom i kontakt med energigräs när det handlade om en pelletsfabrik, och jag har funderat lite p ådetta med energigräs men inte hittat något näringsinnehåll. Tydligen ska "rörflen" vara en av sorterna. Skulle detta kunna användas som hästfoder? Varför/Varför inte?
/U
Jag har en bekant som har odlat rörflen. Han använder det som strö i ligghallen till sina kor. Till hästarna vill han inte använda det eftersom han tycker att det dammar så mycket, dit köper han vanlig halm. Att det skulle kunna funka som foder har jag inte hört ett ord om.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hästmänniskan Jag sålde min fjordhäst och hon hade gallor, kommer inte ihåg om det var båda fram kanske? Men veterinären förklarade vad det var ( vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.