En styck liten Herman! *bilder*

Jag har köpt honom i en djuraffär där de sa att han var hermelin så jag antar att han är det...

Men eftersom jag lagt ut bilder på Ruben här innan och folk misstänker att han är blandning hermelin/satin så är nog Herman är detsamma eftersom de är väldigt lika och jag tror att de är från samma uppfödare.. :)

Ja, det är STOR skillnad på dem...

Är satin så annorlunda i utseendet? Jag tänkte om det nu är det mina är utblandade med... Jag har liksom fått för mig att det mer var en "pälssort" alltså en hermelin med silkig päls?!

Jag är så dålig på sånt här.. :smirk:

e inte sååå insatt i raser och sånt..
men trodde oxå att "satin" mera var ett namn för en pälssort.
Så jag skulle ju gissa på att d va nån annan ras i dina ninisar..har en kompis som oxå trodde att hon köpt en liten hermelin, men den växte och växte och ser nu ut som dina ungefär. Lite som en mini hare..

Söta som tusan e dom ju i alla fall...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Hundhälsa Dante har ätit VOH sedan sin tid hos uppfödaren. Där blandades det ut med Doggy professional, men jag tyckte han var så kass i magen...
Svar
16
· Visningar
2 037
Senast: Lilla-S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar